Thursday, December 25, 2014

DRAFI DEUTSCHER And His Magics





01. Drafi Deutscher - Marble Breaks And Iron Bends (Dum Dum)
02. Drafi Deutscher - Come On Let's Go
03. Drafi Deutscher - Summertime
04. Drafi Deutscher - Bachelor Boy
05. Drafi Deutscher - Junge Leute Brauchen Liebe
06. Drafi Deutscher - Es Ist Besser Du Gehst
07. Drafi Deutscher - Shake Hands
08. Drafi Deutscher - What's A Matter Baby
09. Drafi Deutscher - The Lion Sleeps Tonight
10. Drafi Deutscher - Marmor Stein Und Eisen Bricht
11. Drafi Deutscher - Das Sind Die Einsamen Jahre
12. Drafi Deutscher - Crying In The Morning
13. Drafi Deutscher - Wake Up
14. Drafi Deutscher - I Don't Need That Kind Of Lovin'
15. Drafi Deutscher - The Language Of Love
16. Drafi Deutscher - Amanda
17. Drafi Deutscher - I Wanna Take You Home
18. Drafi Deutscher - Trouble
19. Drafi Deutscher - Heute Male Ich Dein Bild Cindy Lou
20. Drafi Deutscher - Nimm Mich So Wie Ich Bin
21. Drafi Deutscher - Hello Little Girl
22. Drafi Deutscher - Take It Easy
23. Drafi Deutscher - Welche Farbe Hat Die Welt
24. Drafi Deutscher - Ich Hab Den Mond In Meiner Tasche
25. Drafi Deutscher - He's Got The Whole World In This Hand
26. Drafi Deutscher - Weil Ich Dich Liebe 1971


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...